lauantai 9. helmikuuta 2008

Menestystekijänä kielitaito

"Jos haluatte palvelua suomeksi, painakaa 1 - Om ni vill ha betjäning på svenska, tryck 2"... Lupaus palvelusta omalla äidinkielellä on asiakkaan huomioimista - lupauksen lunastaminen onkin sitten eri asia...

Raisoftin asiakkaat Suomessa sijaitsevat tällä hetkellä yli neljälläkymmenellä paikkakunnalla. Käytännön kielitaito molemmilla kotimaisilla on täten hyvin tärkeää. Reilun parinkymmenen työntekijän joukko koostuu moniosaajista, myös kielitaidon osalta. Yli 80% tulee toimeen molemmilla kotimaisilla. Johtotehtävissä, markkinoinnissa ja sovelluskehitystiimissä englanninkielen osaaminen on must.

Kotimaan ulkopuolella Raisoftin laitoshoidon ohjelmistolla arvioidaan 20 000+ vuodepaikkaa Sveitsissä ja paikallisen yhteistyökumppanin kanssa kommunikoidaan lähes päivittäin. Kun visionamme on olla johtava RAI-ohjelmistojen tuottaja maailmalla, nousee kielitaito yhdeksi yrityksen tärkeimmistä menestystekijöistä.

Ei kommentteja: